S’aixeca el teló: «TO BE OR NOT TO BE!». Fins aquí tot va bé.
Dos amants del teatre representaran “Hamlet” amb total fidelitat a l’original.
Haver de fer la feina d’una dotzena d’artistes i tècnics, representar-la en la llengua de Shakespeare i no tenir ni talent ni habilitats no seran cap impediment. O sí? Si William aixequés el cap… potser no n’estaria orgullós, però almenys es faria un tip de riure.
WELCOME & SORRY és un espectacle de teatre de carrer que visibilitza l’ofici teatral des de la paròdia dels grans clàssics i dels estereotips que els envolten. Una comèdia gestual en clau de clown per a tots els públics.
Premi del públic Lola Casademont
La 31ena edició de la Fira de Circ serà la cuarta edició on es donarà el premi del públic Lola Casademont en record de qui va ser tècnica de Cultura de l’Ajuntament de La Bisbal d’Empordà i part important de l’organització de la Fira de Circ.
Per participar en la votació de l’espectacle que us hagi agradat més, només heu d’escanejar el codi QR que hi haurà en un punt de l’espai de l’actuació. El codi QR us enllaça a l’espai per fer la votació. També hi haurà l’opció de fer la votació físicament durant els dies de festival al punt d’informació de la Fira, al vestíbul del Teatre Mundial.
Clown
Data
18 juliol
-
19:30
h
Origen
País Basc
Durada
50'
Lloc
Plaça de l’Ajuntament
Edat
Espectacle per a tots els públics
Volem agraïr la col·laboració el Centre de les Arts del Circ Rogelio Rivel