
A punt de caure
En un territori brut, gairebé inhabitable, un grup de joves es veu forçat a coexistir. L’espai és hostil, inestable, en desequilibri perpetu — com les relacions que s’hi teixeixen. Aquesta creació acrobàtica i dansada explora les dinàmiques de poder, supervivència i solidaritat a través d’un llenguatge híbrid que barreja dansa hip-hop i moviment acrobàtic. Els cossos cauen, resisteixen, s’enfronten i s’harmonitzen, buscant constantment un punt d’equilibri en un món que se’ls escapa.
Entre tensió i emoció, rivalitat i aliança, el grup travessa estats bruts: por, repte, confiança, abandonament. A poc a poc, en aquest entorn restrictiu, emergeix una altra forma de força —col·lectiva, fràgil però essencial.
«A punt de caure» és una immersió física i sensible en l’adolescència i les seves tempestes, on s’aprèn a romandre dret, junts, fins i tot quan el terra se’ls esvaeix.
La 31ena edició de la Fira de Circ serà la cuarta edició on es donarà el premi del públic Lola Casademont en record de qui va ser tècnica de Cultura de l’Ajuntament de La Bisbal d’Empordà i part important de l’organització de la Fira de Circ.
Per participar en la votació de l’espectacle que us hagi agradat més, només heu d’escanejar el codi QR que hi haurà en un punt de l’espai de l’actuació. El codi QR us enllaça a l’espai per fer la votació. També hi haurà l’opció de fer la votació físicament durant els dies de festival al punt d’informació de la Fira, al vestíbul del Teatre Mundial.
Corporal
Data
18 juliol
-
19:15
h
Origen
França / Catalunya
Durada
25'
Lloc
Espai Fira
Edat
Espectacle per a tots els públics